GRODAN Export Markets Dealer Meeting

Grodan Export Markets Dealer Meeting


Το όνομα GRODAN είναι συνώνυμο της Υδροπονίας σε παγκόσμιο επίπεδο. 50 περίπου χρόνια πριν ένα «ατύχημα» στη γραμμή παραγωγής του εργοστασίου παραγωγής μονωτικού πετροβάμβακα της ROCKWOOL στη Δανία ήταν η αιτία να δημιουργηθεί η μεγαλύτερη καινοτομία της Υδροπονικής Καλλιέργειας σε επιχειρηματικό επίπεδο. Ο Δανός καλλιεργητής Gro (wer) Dan (ske) με το όνομα GRODAN πλέον εξαπλώθηκε σε ολόκληρο πλέον τον γνωστό χώρο των Θερμοκηπακών καλλιεργειών από τη Λαχανοκομία έως την Ανθοκομία.

Οι ιδρυτές του @The DKG Group εργάστηκαν για πάνω από 20 χρόνια στις διάφορες εταιρείες της Grodan πριν αναλάβουν μέσω της IQ Crops Ltdην αντιπροσώπευση και πώληση των προϊόντων Grodan στις αγορές των Βαλκανίων και της Νοτιοανατολικής Ευρώπης.

Ήταν μεγάλη τιμή για την ελληνική Ομάδα, η ανάθεση της διοργάνωσης του Grodan Export Markets Dealer Meeting για το 2017 στην Ελλάδα και μάλιστα στη Θεσσαλονίκη, έδρα του Ομίλου Επιχειρήσεων του @The DKG Group.

Αντιπρόσωποι 11 διαφορετικών εθνικοτήτων πέρασαν ένα τριήμερο όλοι μαζί, παρουσιάζοντας ο καθένας τις ιδιαιτερότητες της αγοράς του, συζητώντας κοινά προβλήματα αλλά και παρουσιάζοντας λύσεις που είχαν να κάνουν με καινοτομίες (e-grow, NG slabs, Grow sense κλπ) αλλά και end of life solutions. Η κοινή επίσκεψη σε ένα από τα μεγαλύτερα φυτώρια των Βαλκανίων (AGRIS) και σε ένα από τα πρωτοπόρα θερμοκήπια της Ελλάδας (AGRITEX AE που παράγει τις snack τομάτες Lucias Farm) κατέδειξε τη δυναμική της αγοράς.

Από την ελληνική πλευρά, ο Ευάγγελος Δρίμτζιας παρουσίασε τόσο το οικονομικό όσο και το καλλιεργητικό περιβάλλον της περιοχής ευθύνης της IQ CROPS αλλά και τον τρόπο συνεργειών ανάμεσα στις επιχειρήσεις του DKG GROUP τα τελευταία χρόνια κάτι που προκάλεσε πολλές συζητήσεις απ τους συμμετέχοντες μιας και θεωρήθηκαν ως success stories.

Ο Χρήστος Δ. Κατσάνος , παρουσίασε την εξέλιξη της προσέγγισης από την ποσότητα στην ποιότητα κι από κει στη πιστοποίηση με κατάληξη στο Branding των Αγροτικών Προϊόντων του σήμερα και του αύριο.

Τέλος η εκδήλωση καλύφθηκε από την #TroposTV (division της @Tropos Branding) που αποτελεί το επίσημο κανάλι επικοινωνίας του Ομίλου.

VIDEOS