TROPOS BRANDING Co

(member of DKG Group)

5 b, Ioustinianou street
551 34, Kalamaria, Thessaloniki
HELLAS (Greece)
Τ : +30 2310 488.915
F : +30 2310 488.916
E : [email protected]


Mr. Christos D. Katsanos
E : [email protected]

Mr. Dimitris Gartzonikas
E: [email protected]

Services

1Σχεδιασμός Branding Plan Επιχείρησης
Σχεδιασμός Εταιρικής Ταυτότητας Η Εταιρική Ταυτότητα δηλώνει την εικόνα και το χαρακτήρα της επιχείρησή. Είναι πολύ σημαντικό η ύπαρξη μιας μελετημένης και ισχυρής εταιρικής ταυτότητας, που να ενισχύει και να αναδεικνύει την γενική εικόνα, δημιουργώντας μια θετική παρουσίαση της επιχείρησής που να διαφοροποιείται μέσα στο πλήθος. Η ολοκληρωμένη εταιρική ταυτότητα περιλαμβάνει τη σχεδίαση λογοτύπου, εταιρικών καρτών, επιστολόχαρτου, folder, with compliments card και φακέλου αλληλογραφίας. Σχεδιασμός Λογοτύπου Στο επίκεντρο της Εταιρικής Ταυτότητας βρίσκεται ο Λογότυπος της επιχείρησής. Είναι η ‘μάρκα’κάθε επιχείρησης ως Όνομα, Όρος, Σήμα, Σύμβολο, Σχέδιο ή ο συνδυασμός αυτών που στοχεύουν στην αναγνώριση των προϊόντων και των υπηρεσιών της κάθε επιχείρησης. Ο σχεδιασμός ενός προσεγμένου λογοτύπου κερδίζει την εμπιστοσύνη του θεατή, προωθεί την επιχείρησή και προσελκύει πιθανούς πελάτες. Σχεδιασμός Εντύπων Ο σχεδιασμός ενός εντύπου, καταλόγου, φυλλαδίου κλπ αποτελεί μία πολύ αποτελεσματική μέθοδο προβολής και προώθησης των προϊόντων και των υπηρεσιών ενός οργανισμού. Ένας εταιρικός κατάλογος αποσκοπεί στη συνολική και ολοκληρωμένη παρουσίαση της επιχείρησής και ο σχεδιασμός του οφείλει να μεταδώσει ένα σαφές μήνυμα στον αναγνώστη, αναδεικνύοντας την εταιρική εικόνα. Σχεδιασμός Συσκευασίας Η συσκευασία είναι ο καλύτερος φίλος του προϊόντος και αποτελεί πρωταρχικό εργαλείο στην ανάδειξη και την προώθηση του. Ένας επιτυχημένος σχεδιασμός συσκευασίας περιλαμβάνει: Εκτενή έρευνα της εγχώριας και της διεθνούς αγοράς, ακολουθώντας πάντα τις νέες τάσεις. Επιλογή του σωστού concept. Σωστή χρήση γραφικών, χρώματος και εικόνων που υποστηρίζουν το προϊόν. Μεγάλη προσοχή στις διαστάσεις. Επιλογή του κατάλληλου υλικού κατασκευής.
2Web Παρουσίαση Επιχείρησης
Σωστή επιλογή και κατοχύρωση Domain name Το domain name αποτελεί την εταιρική ταυτότητα στο διαδίκτυο και εκπροσωπεί την ιστοσελίδα και την επιχείρησης. Συνεπώς η επιλογή του domain name είναι ένα από τα σημαντικότερα βήματα πριν την κατασκευή της ιστοσελίδας. Οι βασικοί και πιο σημαντικοί κανόνες για την επιλογή ενός domain name είναι οι ακόλουθοι: Το domain name να είναι απλό και σύντομο. Η απομνημόνευση του να είναι εύκολη Να προφέρεται εύκολα Να είναι περιγραφικό Να περιέχει κάποια λέξη κλειδί του κλάδου Κατασκευή ιστοσελίδας Στην Tropos Branding Co σχεδιάζουμε και κατασκευάζουμε ιστοσελίδες που θα είστε περήφανοι να δείξετε στους πελάτες σας. Γνωρίζουμε εκ πείρας ότι αρκετές φορές το design της ιστοσελίδας είναι το παν για τον επισκέπτη. Οτιδήποτε η επιχείρηση σας απαιτεί, από την τελευταία λέξη της τεχνολογίας στον σχεδιασμό ιστοσελίδας, μέχρι και τεχνικές κωδικοποίησης της ιστοσελίδας για βελτίωση στις θέσεις που εμφανίζεται από της μηχανές αναζήτησης, οι επαγγελματίες προγραμματιστές και σχεδιαστές που διαθέτουμε θα κατασκευάσουν την ιστοσελίδα που χρειάζεστε άμεσα. Κατασκευή e shop Οι καταναλωτές αγαπούν το διαδίκτυο. Θέλουν να αγοράσουν, θέλουν να πουλήσουν και θέλουν να κάνουν κάθε είδους συναλλαγή από την άνεση του σπιτιού τους. Για να μπορέσετε να ξεχωρίσετε στην απαιτητική αγορά του διαδικτύου θα πρέπει να έχετε μία λύση ηλεκτρονικού καταστήματος που να είναι σχεδιασμένο στα μέτρα σας. Οι υποφήφιοι πελάτες πρέπει να νιώθουν ασφάλεια, θα πρέπει να βρίσκουν την διαδικασία αγοράς εύκολη και θα πρέπει να τους “συμπεριφέρεται” η ιστοσελίδα σαν πολύτιμους πελάτες, που είναι. Παίζουν πάρα πολλά ρόλο για την δημιουργία ενός επιτυχημένου ηλεκτρονικού καταστήματος και εμείς σας εγγυόμαστε ότι θα σχεδιάσουμε ένα e-shop όπου ο πελάτης θα βρίσκει την διαδικασία αγοράς μία πολύ ευχάριστη εμπειρία. Διαχείριση ιστοσελίδας Ένα CMS σας επιτρέπει να διαχειρίζεστε (προσθέτετε και να επεξεργάζεστε) το περιεχόμενο της ιστοσελίδας σας εύκολα και αποτελεσματικά, ενώ μηδενίζει το κόστος συντήρησης της ιστοσελίδας. Αυτό διαφέρει από την παραδοσιακή "στατική” ιστοσελίδα που βασίζεται στην γνώση προγραμματισμού για να κάνετε αλλαγές. Μπορείτε να διαχειριστείτε την ιστοσελίδα σας από οποιονδήποτε υπολογιστή. Δεν υπάρχει περιορισμός στον αριθμό σελίδων που μπορείτε να διαχειρίζεστε.
3Δημιουργία Blog
Το blog είναι μία λίστα καταχωρήσεων από την πιο πρόσφατη στην παλαιότερη. Το περιεχόμενο των καταχωρήσεων μπορεί είναι οτιδήποτε, όπως: νέα πολιτικοκοινωνικός σχολιασμός σχολιασμός των μέσων μαζικής ενημέρωσης και των διασημοτήτων προσωπικά ημερολόγια και ειδικά θέματα όπως τεχνολογία μόδα αθλητικά τέχνες γαστρονομία κλπ Εάν όμως δεν διαθέτετε τις προαπαιτούμενες γνώσεις μπορούμε να σας βοηθήσουμε στη δημιουργία του ιστολογίου σας και στη συνέχεια να σας εκπαιδεύσουμε στη χρήση του.
4Social Media Management/Marketing
Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (Social Platforms) είναι ο πιο άμεσος, διεισδυτικός και ταχύτατος τρόπος προβολής και προώθησης προϊόντων, υπηρεσιών, έργων, καλλιτεχνικών γεγονότων κ.α. Πλέον οι ίδιοι οι χρήστες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης διαφημίζουν ένα προϊόν αν πραγματικά τους αρέσει. Ο όγκος των σελίδων κοινωνικής δικτύωσης αυξάνεται γρήγορα και έτσι γίνεται πιο έντονη η ανάγκη και πιο δύσκολη η διαδικασία της αποτελεσματικής παρακολούθησης και διαχείρισης. Όμως για μια επιχείρηση ή άτομο είναι ζωτικής σημασίας να υπάρχει η δυνατότητα εκμετάλλευσης των social media και συμμετοχής, μέσω αυτών, σε απευθείας συνομιλίες. Με μία επαγγελματική ολοκληρωμένη διαχείριση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης είναι δυνατή: Η δημιουργία περιεχομένου σε πολλαπλά σημεία όπως Blog, Twitter, σελίδα Facebook, κανάλι YouTube. Η εύκολη και γρήγορη παρακολούθηση του τι λέει ο κόσμος για ένα άτομο ή την επιχείρησή του. Η ενίσχυση της κοινωνική παρουσίας στις ιστοσελίδες κοινωνικής δικτύωσης. Η αναλυτική περιγραφή της επισκεψιμότητας των σελίδων κοινωνικής δικτύωσης αλλά και της εμφάνισης ενός προϊόντος, ονόματος κ.α. στον παγκόσμιο ιστό. Ο συνδυασμός των social media με νέους τρόπους προώθησης όπως δημιουργία στοχευμένων διαφημίσεων. Η άμεση επικοινωνία με τους υποψήφιους πελάτες/ενδιαφερόμενους, σε αντίθεση με τα παραδοσιακά εργαλεία επικοινωνίας όπως τα δελτία τύπου. Η συμβολή στον περιορισμό των ζημιών που μπορεί να προκληθούν από αρνητικά, δυσφημιστικά σχόλια και αναρτήσεις. Η ξεχωριστή παρακολούθηση και διαχείριση μεμονωμένων ατόμων ή ομάδων ατόμων. Η σύνδεση με τους πελάτες/ενδιαφερόμενους με άμεσο, αλληλεπιδραστικό τρόπο αυξάνοντας έτσι την αξιοπιστία. Ο γρήγορος εντοπισμός των τρεχουσών αλλά και των μελλοντικών αναγκών και τάσεων των χρηστών. Η προώθηση προϊόντων, υπηρεσιών κ.λπ. με πιο εύκολο και άμεσο τρόπο. Μεγαλύτερο κέρδος στις μηχανές αναζήτησης και αύξηση της επισκεψιμότητας του διαδικτυακού τόπου.
5Web advertisements
Facebook ads Το Facebook έχει μία απίστευτη εμβέλεια. Σε όλο τον κόσμο υπάρχουν περισσότερο από 1,3 δισεκατομμύρια ενεργοί χρήστες και η πλειοψηφία αυτών των ανθρώπων συνδέεται αρκετές φορές την ημέρα και περνάει πολύ χρόνο στο Διαδίκτυο. Για κάποιον που σχεδιάζει να διαφημιστεί στο Facebook η κατάσταση δεν θα μπορούσε να είναι καλύτερη. Όλοι είναι εκεί. Η διαφήμιση στο facebook γίνεται στοχευμένη, επιλέγοντας, με κριτήρια όπως το φύλο, η ηλικία, ο τόπος διαμονής, η γλώσσα κ.α., τον πληθυσμό στον οποίο θα προβάλλεται. Το κόστος κάθε διαφήμισης προσδιορίζεται από τον ίδιο τον διαφημιζόμενο και υπάρχει η δυνατότητα χρέωσης ανά κλικ επάνω στη διαφήμιση. Google adwords Η Google ™ είναι η πιο γνωστή μηχανή αναζήτησης στον κόσμο. Στην πραγματικότητα, η Google ™ αντιπροσωπεύει σχεδόν το 65% του συνόλου της κίνησης στο Διαδίκτυο. Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι είναι τόσο δημοφιλής! Ωστόσο, δεν είναι ότι πολλοί εκείνοι που γνωρίζουν το Google ™ AdWords, ένα επαναστατικό πρόγραμμα που έχει αλλάξει τον τρόπο με τον οποίο άτομα και εταιρείες διακινούν τα προϊόντά τους στο διαδίκτυο. Το Google ™ AdWords πρόγραμμα βασίζεται σε αυτό που αποκαλούμε το "Pay Per Click" που σημαίνει ότι πληρώνετε μόνο για τη διαφήμιση όταν κάποιος κάνει κλικ πάνω του. Παλαιότερα αυτό το είδος της διαφήμισης ήταν πολύ ακριβό σήμερα όμως μπορεί κάποιος να ξοδέψει όσα θέλει, ακόμα και λιγότερο από 1 € την ημέρα! Υoutube ads Η δύναμη της βίντεο διαφήμισης στον μεγαλύτερο ιστοχώρο συλλογής βίντεο παγκόσμια. Οι διαφημίσεις επωφελούνται από τις εκατοντάδες εκατομμύρια προβολές του YouTube. Προς το παρόν υπάρχει η δυνατότητα στόχευσης με οποιαδήποτε μορφή διαφήμισης -- με εικόνα, βίντεο και κείμενο -- σε διαφορετικές τοποθετήσεις στον ιστότοπο YouTube, καθώς και σε συγκεκριμένες κατηγορίες περιεχομένου όπως Επιστήμη και Τεχνολογία ή Εκπαίδευση. Μπορεί επίσης να γίνει εξαίρεση συγκεκριμένου περιεχόμενου στον ιστότοπο του YouTube, ώστε να μην εμφανίζεται με τις διαφημίσεις σας.
6Φωτογραφία
Φωτογράφηση προϊόντων Φωτογράφηση εγκαταστάσεων Φωτογράφηση Τροφίμων Καλλιτεχνική φωτογράφηση
7 - Video Promotion –Δημιουργία οπτικοακουστικών spots
Video Promotion –Δημιουργία οπτικοακουστικών spots Η Tropos Branding Co είναι μια μικρή και ευέλικτη επιχείρηση εταιρεία παραγωγής βίντεο με προσιτές τιμές αλλά και υψηλής ποιότητας διαφημιστικά βίντεο και documentary τόσο για τις επιχειρήσεις όσο και την ψυχαγωγία. Η Tropos Branding Co αναλαμβάνει τη δημιουργία υλικού προβολής για κάθε είδους εταιρικής παρουσίασης (σε DVD και στο διαδίκτυο). Ενδεικτικές εφαρμογές είναι: Εταιρικά και Βιομηχανικά Ντοκιμαντέρ (Corporate Video), Διαφημιστικά Spot, Κάλυψη Συνεδρίων και Επιχειρηματικών Εκδηλώσεων, Επιδείξεις προϊόντων και Παρουσιάσεις. Στη δραστηριότητά της περιλαμβάνονται και Τηλεοπτικές Εκπομπές, Σειρές, Ντοκιμαντέρ. Πέραν του προσωπικού της συνεργάζεται με εξειδικευμένους επαγγελματίες, εξωτερικούς συνεργάτες, στους τομείς Εικονοληψίας, Ήχου, Μοντάζ, Motion Graphics, 3D Animation, Επιμέλειας και Αφήγησης κειμένων, Ηχογραφήσεις σε διάφορες γλώσσες, Mουσικής Σύνθεσης και Επεξεργασίας.
8Οργάνωση περιπτέρου για κλαδικές εκθέσεις
H συμμετοχή μιας επιχείρησης σε μία κλαδική έκθεση απαιτεί ιδιαίτερη οργάνωση, βάσει συγκεκριμένου στρατηγικού σχεδιασμού, έτσι ώστε να διασφαλιστεί το επιθυμητό εμπορικό, αλλά και επικοινωνιακό αποτέλεσμα. Σε πρώτο επίπεδο, η TROPOS BRANDING CO βοηθά την επιχείρηση στη λήψη της απόφασης συμμετοχής, ή μη, στην έκθεση, με την αξιολόγηση των διαθέσιμων στοιχείων (προφίλ επισκεπτών, υπόλοιποι εκθέτες, παράλληλες εκδηλώσεις, δυνατότητες οργάνωσης customized event για τον πελάτη, εκθεσιακός χώρος, πρόσβαση, χρόνος υλοποίησης, κόστος, κ.ο.κ.). Στη συνέχεια, σχεδιάζει ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα επικοινωνίας για τη συμμετοχή της επιχείρησης στην έκθεση, το οποίο περιλαμβάνει ενδεικτικά: